luni, 17 septembrie 2012

A inceput scoala!


Probabil odata cu aceasta postare imi voi atrage multe antipatii,mai multe ca pana acum...Dar ce sa fac daca nu ma pot abtine?A inceput scoala...si normal,ca aproape toti parintii mi-am insotit si eu odraslele.Nimic anormal pana acum!Ma asteptam totusi,ca aceasta zi sa fie putin altfel...mai festiva,mai colorata... Orasul era plin de copii,de adolescenti...imbracati FOARTE PROST! Rare au fost cazurile cand am vazut cate o pustoaica mai aranjata sau un tanar mai spritat.Predomina treningul(m-am simtit ca in Moldova) si jeansii nespalati.Parca as fi vrut sa-i vad altfel pe copii astazi.Doar cei din clasele mici erau mai rasariti.Restul....parca erau iesiti din gubele!
    Colac peste pupaza,am mai fost nevoit sa ascult si cuvantul de deschidere al primarului Goia Marcel...Domnule primar,cu tot respectul,daca-mi permiteti o intrebare...de ce mama dracului nu ati invatat macar pe de rost discursul acela,penibil dealtfel,si ati venit in fata noastra citindu-l?Se spunea ca Timis e agramat,dumneavoastra ne-ati aratat astazi ca sunteti balbait!E putin deplasat sa vii in fata unor copilasi cu un discurs citit de pe o foaie de hartie,cuvintele pentru ei ar fi trebuit sa vina libere si din inima si nu tinand ochii pironiti pe clipboard...dar de...e grele...
     Si as putea pune pariu ca l-ati folosit la toate scolile!Una bucata bila neagra de la mine....si de la altii.
     Dupa ce s-au terminat festivitatile,am plecat cu copiii la un restaurant...Aici ce sa vezi....vreo patru mese unite,pline cu elevi aspiranti la bacalaureat si cu diriginta,al carei nume nu vi-l dau,se trageau de sireturi la o pizza.Pai si-atunci ne mai miram ca nu mai are elevul respect,cand acesta imparte cu profesorul prin restaurante un paharut de ketch-up?Ar mai trebui sa si bea cu doua paie din acelasi pahar si totul ar fi ...beton!Una peste alta...spor la invatat!



2 comentarii:

  1. In zilele noastre scoala s-a cam mutat pe la terase , baruri . Sa fim seriosi...nu cred ca exista un 5% copii care merg la scoala pentu a invata...scoala e perceputa ca o activitate facultativa , nu ca una obligatorie, in scoli baradanii si prostii sunt exemple de urmat...in trecut ne mandream cu scoala romaneasca...acum stam si ne gandim...noi cu ce ne mai mandrim ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cand sunt mare...vreau sa fiu asistenta tv! Sau fotbalist!Nu mai sunt frizeri...se numesc hair stilisti, nici croitori...sunt designeri vestimentari...

    RăspundețiȘtergere