sâmbătă, 7 martie 2009

CE O MAI FI SI ASTA?



Initial, am vrut sa postez doar fotografia si sa va las sa va intrebati ce o fi cu ea!M-am gandit mai bine,da,pot sa si gandesc din cand in cand,:)))) si totusi am sa va si explic.
Nu,nu e vorba de cuiul lui Pepelea!
E vorba de cuiele luate in cauciucurile masinii mele de pe ,,modernele'' noastre sosele!
Da,prieteni,cred ca odata pe saptamana sunt client fidel al atelierelor de vulcanizare...si ca mine sunt multi dintre voi.
In imagini avem un cui de potcoava si un ditamai pironul.Cuiul de potcoava e clar de la caii unui atelaj,dar pironul...?Am stat eu stramb si am incercat sa judec drept si nu-mi dadea nicicum la socoteala.Mai,s-or fi apucat astia sa bata piroane in sosele?Vor sa puna ceva tablouri?Nu,ca nu e logic...desi asa cum am mai spus ,,logica lor depaseste logica noastra''!Revin la vizitele facute ,,dincolo''.Am stat si-o luna si n-am facut nici o pana!Aici odata pe saptmana o patesc!
Parca era o lege care spune ca n-ai voie cu atelaje pe drumurile judetene si nationale.De nenumarate ori am vazut echipaje de politie care stateau la radar sau la filtre si opreau autoturismele,dar cand trecea cate o caruta,n-avea nimeni nici o treaba!Odata i-am intrebat...Mai voi nu-i vedeti sau nu vreti sa-i vedeti?Politistii au dat din umeri si mi-au spus,,Ce sa le facem?''
Dar acum ma intreb si va intreb ,,Noua ce ne fac daca nu platim rovigneta?'' NE AMENDEAZA! NE ARD LA BUZUNAR!
Si va intreb ,,Vi se pare normal?'' N-ai sa vezi pe nici o autostrada din lume o caruta,exceptand Romania.
Pe noi cine ne despagubeste pentru toti banii dati la vulcanizare?
Sau va mai dau un exemplu...Mergeti in timpul verii cu masina in interiorul unui sat de oriunde vreti voi din tara.Dar sa fie mai pe seara...O sa dati nas in nas cu ciurda de vaci a satului si daca aveti noroc, nu o sa se suie vreo vaca pe masina voastra.Daca sunteti mai ghinionisti o sa fiti indoiti!Iar dupa ce trece ciurda de vaci o sa aveti deosebita placere de a defila cu masina prin dejectiile acestora,toata strada fiind plina de rahat!
Acu' va intreb din nou...daca eu sau voi iesiti in mijlocul strazii si facem caca sau pisu si ne vede nenea politistul sau nenea primarul, ne ia la intrebari si ne amendeaza ca cica avem un comportament obscen.In schimb se pare ca nu deranjeaza pe nimeni mormanele de rahat lasate in urma de animale.Ne place sa traim asa.
Sa vedeti ce misto e cand ploua...si tu sa ai masina proaspat spalata.
N-as vrea sa credeti ca am ceva cu proprietarii de atelaje sau cu taranii romani.Dimpotriva!Respect taranul autenic si indraznesc sa spun ca ii sarut mana!
Dar urasc comoditatea,delasarea si lipsa dorintei de a evolua!
Cred ca si cei care locuiesc la oras si cei de la tara au dreptul la sosele curate,drumuri intretinute si trai decent.Hai mai fratilor...sa nu ne mai cacam pe noi!Sa mai cumparam niste sapun,niste pasta de dinti, ca si-asa suntem pe ultimele locuri la consumul acestor produse,si sa ne mai cosmetizam putin!Si pe noi si locul in care traim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu