miercuri, 4 martie 2009

MAI DRAGA...ASTA E ALIN,CEL CARE M-A INDRUMAT SA CONSTRUIESC CE CITESTI TU ACUM


Incep asa nu pentru ca as avea vreo simpatie pentru ,,tavarisci,, Iliescu ,ci pentru ca, pur si simplu, ma amuza teribil expresia asta...Si nu cred ca o sa-mi bage cineva sula in coaste pentru ca am folosit-o.
In cazul in care nu stiati,sunt un un tip norocos...pentru ca am o multime de prieteni si cunostinte tare de treaba si nu in ultimul rand inteligente.Na, ca le-am periat bine... Aiurea...periat!Dar nu ma pot abtine sa nu ii multumesc lui RAUL ROSETTI de la DEVA TV,un tip care nu mi-a spus niciodata NU...de fapt, ma intreb daca stie sa spuna asa ceva,lui ALIN CRISTIAN MELEN,un tip superistet dar care nu prea stie sa profite de acest lucru...mde...are timp sa invete...pana una alta m-a invatat pe mine sa construiesc blogul acesta ...normal ca nu-l ascult si fac tot cum vreau eu,lui PETY pentru ca accepta sa il stresez cand il rog sa-mi faca un cadru in care sa ,,nu fiu asa gras,,...ca parca n-as putea sa mai slabesc si eu putin...lui EDUARD TURCUMAN pentru stie el ce !Si nu in ultimul rand multumesc si d-nului STANCI,un tip cu prea mult bun simt pentru zilele in care traim.

Un comentariu:

  1. Desi nu-i cunosc pe toti, cred ca ai dreptate. Ma bucur ca te-au convins si bine ca ai apucat sa le multumesti. Mi-am dat seama ca eu nu am facut-o. Cel putin, d-lui Stanci, as fi vrut sa-i multumesc si eu pt multe... BAFTA MESERIASULE!
    Valentina

    RăspundețiȘtergere